SPECIFIKA NAŠÍ ŠKOLY

● jsme malá škola, která staví na individuálním přístupu ke studentům

● naše lektorky mají pedagogické vzdělání (též pro výuku dospělých)

● kromě výuky také poradíme, jak dosáhnout v dospělém věku co největšího pokroku a jak překonat Vaše zábrany

pokud zmeškáte lekci, zašleme Vám její shrnutí e-mailem

při výuce usilujeme o příjemnou a motivující atmosféru, která Vám pomůže k rychlejším a uspokojivějším výsledkům

 

 

NAŠE VIZE

Vzdělávání je celoživotní proces, který nekončí opuštěním školních lavic a získáním výučního listu, maturitního vysvědčení nebo vysokoškolského diplomu. Ať už je zdrojem motivace cokoliv - náš zaměstnavatel, rodina, přátelé či v nejlepším případě my sami, všichni cítíme potřebu se zlepšovat, získávat nové vědomosti a dovednosti, a koneckonců dokázat také sami sobě, že to zvládneme! Učení je úžasná činnost. A tak i my jsme rádi, že můžeme přispět svým dílem a poskytnout Vám vedení při zdokonalování Vašich znalostí a dovedností v anglickém jazyce.

Chcete-li už konečně prolomit své věčné začátečnictví, připravit se na meznárodní zkoušku či jen získat větší jistotu při používání angličtiny v běžném i profesním životě, pomůžeme Vám v úspěšném získání všech jazykových kompetencí, které jsou k tomu třeba. 

VÝUKOVÉ METODY

Při vedení jazykových kurzů vycházíme jednak z teoretických znalostí metodiky a didaktiky vzdělávání dospělých a jednak z mnohaletých zkušeností získaných vedením jak individuálních, tak skupinových kurzů pro dospělé v rámci menších, středních i velkých firem jako například Pekass, a.s.; ČSOB; O2; Toyota, Unilever.

METODY ORIENTOVANÉ NA STUDENTA (STUDENT-CENTERED TEACHING)

Cílem výuky u těchto metod není prezentace co největšího objemu učiva, ale co nejúčinnější osvojení adekvátního množství učební látky. Jejich podstatou je zapojení každého účastníka prostřednictvím aktivního kontaktu s lektorem, střídání činností a výukovými hrami. S takovým přístupem se daří déle udržet koncentraci a procvičovat aktivní znalosti a dovednosti.     

 

PRAKTICKÁ KOMUNIKATIVNÍ METODA

Tato metoda prolíná veškerými kurzy. Její podstatou je vyhnout se překládání do mateřského českého jazyka a přimět tak studenty přemýšlet a komunikovat rovnou v anglickém jazyce. Výhodou této metody, která se ze začátku může zdát "proti srsti" je, že jakmile si zvyknete na přímou komunikaci v cizím jazyce, slovíčka, fráze i gramatické struktury se Vám "zadřou" mnohem hlouběji pod kůži a Vy získáte v používání tohoto jazyka mnohem větší jistotu. Díky této metodě se pro Vás cizí jazyk stává "prostředkem"  komunikace, nikoliv jejím cílem. U začátečnických kurzů se samozřejmě překladům do mateřského jazyka nelze zcela vyhnout, s přibývajícími znalostmi se však bez nich obejdeme!

DRILOVÁ METODA

Drilovou metodu využíváme především u začátečnických kurzů, jako doplněk k praktickým, interaktivním metodám. Její výhodou je podvědomé zautomatizování anglických větných struktur, které se ve většině liší od těch českých, a jejich opakováním si je studenti snadno a efektivně zafixují. Prokládání lekcí krátkými drilovými aktivitami také dopřeje studentům změnu v zapojení odlišných mozkových center, a tak napomáhá dlouhodobějšímu udržení pozornosti.

VYVÁŽENÝ PROSTOR PRO VŠECHNY JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI

V našich hodinách dbáme na vyvážený prostor věnovaný jednotlivým jazykovým dovednostem (až na konverzační kurzy, kde mluvení představuje hlavní náplň lekcí), které si studenti potřebují osvojit. Střídání receptivních aktivit (poslech, čtení) s produktivními aktivitami (mluvení, psaní) pomáhá jednak zapojit co největší počet smyslů a jednak udržet pozornost, která je nejdůležitějším faktorem úspěšnosti při osvojování cizího jazyka. Studenti tak získávají komplexní sadu kompetencí, díky kterým jsou schopni komunikovat v cizím jazyce jak mluveným, tak psaným slovem, a také mluvenému či psanému slovu rozumí.